.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشدید نظارت‌های کرونایی بر ناوگان حمل و نقل عمومی
نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه‌های مسافر برون شهری مازندران برای مقابله با ویروس کرونا تشدید شد.

به گزارش شمال نیوز، ناصر اسدپور رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه‌های مسافر برون شهری استان روزانه با نظارت نماینده این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا تشدید شد.

او افزود: ضد عفونی نمودن اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف در بین مسافران و تمدید غیر حضوری (اینترنتی) کارت هوشمند رانندگان، ضدعفونی نمودن سالن‌های انتظار مسافر، قرار دادن محلول‌های ضدعفونی در پایانه‌های مسافر، و ارسال پیام‌های بهداشتی از طریق پیامک و فضای مجازی به رانندگان از دیگر اقدامات این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا است.

اسدپور گفت: اعمال نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی به عنوان بخش مهمی از وسایل نقلیه عبوری در جاده‌ها یکی از عوامل بسیار مهم و راهکار قابل توجه جهت کاهش خسارات و تلفات ناشی از سوانح رانندگی را تشکیل می‌دهد.

او افزود: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک، اداره مسافر و پلیس راه در محل پایانه‌های مسافری و پاسگاه‌های پلیس راه استان به صورت مستمر کنترل لازم را انجام می دهند.

اسدپور گفت: گشت تلفیقی اداره کل و پلیس راه با تخلفاتی همچون، نداشتن صورت وضعیت و بارنامه، اضافه تناژ، نقص فنی وسایل نقلیه و تجهیزات ایمنی تعیین شده در وسایل نقلیه عمومی مسافری، عدم حضور مدیرفنی شرکت برخورد قانونی انجام می‌گیرد و رانندگان متخلف به کمیسیون ماده ۱۱و شرکت‌های متخلف به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی خواهند شد.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: ضدعفونی اتاق‌های اداری و سامانه‌های الکترونیکی، ضد عفونی وسایل اداری و توزیع ماسک و تشدید بازدید‌ها و نظارت بر ضدعفونی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی از دیگر اقدامات این اداره کل است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.